سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

امام جمعه گناباد

دوری راه و نبود معافیت مالیاتی مانع سرمایه گذاری در گناباد شده است.
امام جمعه گناباد گفت:تاكنون چندین بار از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در گناباد دعوت شده اما چون در این شهرستان معافیت مالیاتی وجود ندارد و راه دوری نیز دارد سرمایه گذاران رغبتی برای این كار نشان نمی دهند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی حجت الاسلام 'حسن صادقی نسب' در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد كه به موضوع بررسی راهكارهای تحقق شعار سال در شهرستان اختصاص داشت افزود:باید از تولیدات داخلی شهرستان حمایت شود.

وی با توصیه به كارآفرینان و تولیدكنندگان برای افزایش كیفیت محصولات خود پیشنهاد كرد كه نمایشگاهی با هدف معرفی و حمایت از تولیدات داخلی شهرستان در محل نماز جمعه گناباد برپا شود.

امام جمعه گناباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت ، 'شركت آبادانی سپهر شرق' در گناباد گفت:فلسفه تشكیل این شركت كه با مشاركت اینجانب، فرماندار و نماینده وقت تشكیل شد این بود كه مردم به صحنه كار و فعالیت اقتصادی وارد شوند.

صادقی نسب افزود:ما محاسبه می كردیم كه در گناباد حدود سه هزار كارمند آموزش و پرورش وجود دارد كه شناخت آنها از بقیه مردم بیشتر است و اگر از این تعداد، هزار نفر فرهنگی در این شركت سرمایه گذاری كرده و هر كدام 10 میلیون ریال سرمایه گذاری كنند 10 میلیارد ریال سرمایه به وجود می آید كه می توان با آن كارخانه ای مثل كارخانجات بیرجند و كاشمر احداث كرد.

وی گفت:به همین ترتیب از كارمندان و شاغلان در دانشگاههای گناباد به خصوص دانشگاه علوم پزشكی و بازاریان توقع سرمایه گذاری داشتیم و انتظار داشتیم كه بین 50 تا 60 میلیارد ریال سرمایه ایرانی و گنابادی در این شركت شكل بگیرد.

او افزود:از تاسیس این شركت استقبال شد اما این استقبال به خاطر اعتماد سوزی های سابق خیلی ضعیف بود در حالی كه حمایت از كار و سرمایه ایرانی غیر از این است كه چنین كاری انجام شود؟

وی گفت: همین سال گذشته برای ثبت نام در سفر حج عمره كه كاری مستحبی است در بانك ملت گناباد 200 میلیارد ریال و در بانك ملی 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری شد اما برای اشتغال فرزندان خود این شهرستان مردم حاضر به سرمایه گذاری نیستند.

او افزود:من از خجالت آب می شوم وقتی والدین جوانان محترم به ما رجوع می كنند و می گویند هر كاری حتی در آبدارخانه یك اداره یا كارخانه ای دور افتاده باشد فرزندانمان حاضرند كار كنند.

وی تاكید كرد:تا مردم به صحنه سرمایه گذاری وارد نشوند هیچ اقدامی پا نگرفته و به ثمر نمی نشیند.

وی اظهارداشت : مردم نیز اگر سرمایه هایی را كه صرف سفر عمره و خرید ماشین و تزئینات می شود در سرمایه گذاری برای اشتغالزایی هزینه كنند می توان كارهای خوبی انجام داد و نباید منتظر ماند تا دولت برای جوانان ایجاد كار كند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com